Turistlik Restoranların Hizmet Satmaktan Kaçınması
Soru
İyi Çalışmalar. Turistlik bölgede veya diğer bölgelerde bulunan yeme içme gıda üzerine faaliyet gösteren işletmelere yönelik; Örneğin Restorandın boş olmasına rağmen mesai saatleri ve işyeri ruhsatında belirtilen çalışma saatleri içerisinde olunmasına rağmen müşterinin işyerine gitmesi esnasında “şuan servisimiz yok” denilerek bir veya birde fazla ya da ailecek vatandaşın restoranda kabul etmemeleri durumunda; turistlik bölge olması durumu sebebi ile vatandaşın turistin daha fazla ücret bırakacağı düşüncesi oluşturmaktadır. 1.Bu tür durumların oluşması durumunda ilgili kurum neresidir? 2.Zabıta'nın bu durum ile ilgili yetkisi ve görevi bulunmakta mıdır? 3.Vatandaş bu tür durumlar ile karşı karşıya gelmesi durumunda şikayetini hangi kuruma iletmelidir? Teşekkürler.
Cevap
Yetkisiz Erişim!
Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Ara: +90 (312) 473 84 23
Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu
Yorumlar