Taksi Plaka Satışı İhalesi

  • 24.11.2022 P*** ***
  • ********* ****** Vize Belediyesi

Soru

Merhaba, Belediyemize ait 2 adet taksi plaka satışı ihalesi yaptık. İhale şartnamesinde "İhaleye katılarak Ticari Taksi Plakasını satın alan kişi 2 ay içerisinde durakta taksici esnafı olarak ticarete başlamak zorundadır. İşe başlamayan plaka sahibine Vize Belediyesi Ticari Taksi ve Durakları Yönetmeliğinin 10. Maddesinde belirtilen “Taksi Çalıştırma İzin Belgesi" verilmeyecektir.” maddesi ekledik. Açık artırma ihalesine katılan şirket plaka ücretlerini (08.08.2022 tarihinde) zamanında yatırdı. Fakat noterde satış işlemini gerçekleştirmedi ve ticarete başlamadı. İhale şartlarına göre ne gibi işlem yapmamız gerekir? Şirket fesih yoluna gidip ücretini talep ettiğinde ödemesi yapılır mı? Belediye şartname maddesine uymadığı için fesih edebilir mi? Fesih durumunda ücretleri ne olur?

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

[email protected]

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

İlgili Kanun

Devlet İhale Kanunu


Yorumlar