Ödeme Belgesi Sayısı
- 19.03.2015 A*** A***
- ********* ****** İnebolu Belediyesi
Soru
Hocam kolay gelsin, Sayıştay Başkanlığının yazıları gereği muhasebeye ait ödeme evrakları , muhasebe işlem fişleri ve ihale evrakaları bir asıl bir fotokopi olarak ikişer adet düzenlenmekte idi. 2015 yılı başından itibaren Dijital arşiv proğramı satın alıp bir asıl evrak düzenliyor tarayıcıdan geçirerek bir örneğini bilgisayar ortamında muhafaza ediyoruz. Bu şekilde yıllık yaklaşık 50.000 adet fotokopi kağıdı ve emek tasarrufu saglandığı gibi arşivleme açısından da yer tasarrufu sağlanmış vaziyette. Harcama belgelerinin bir yada daha fazla düzenlenmesi hakkında yasal bir zorunluluk var mı ? Evrakların dijital ortamda çoğaltılarak saklanması uygun mu?
Cevap
Yetkisiz Erişim!
Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Ara: +90 (312) 473 84 23
Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu
Yorumlar