Meclis Tutanaklarının Düzenlenmesi Hk.
- 03.05.2021 S*** T***
- ********* ****** İskilip Belediyesi
Soru
Merhaba, Belediye Meclisi Çalışma Yönetmeliğinin 17. maddesinde; "Meclis görüşmeleri katip üyeler veya divanın sorumluluğundaki görevlilerce tutanağa geçirilir ve başkanlık divanı tarafından imzalanır. Toplantılar, meclisin kararıyla sesli veya görüntülü cihazlarla da kaydedilebilir, denilmektedir. Eğer Belediye Başkanı tutanakları yazması için bir personeli görevlendirmediyse; bu durumda meclis görüşme tutanaklarını Katip üyelerin mi yazması gerekir. Yoksa Belediye Başkanı bir personeli bu konuda görevlendirmek zorunda mıdır? Desteklerinizi rica eder, teşekkür ederim.
Cevap
Yetkisiz Erişim!
Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Ara: +90 (312) 473 84 23
Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu
Yorumlar