Kıdem Tazminatı Ödeme Şartları ve Zamanaşımı Hk.

  • 11.08.2021 A*** O***
  • ********* ****** Amasya Belediyesi

Soru

İyi günler kolay gelsin 16.07.1996 tarihinde belediyemize mevsimlik olarak işe başlayan personelimiz 02.04.2004 yılında kurum tarafından iş akdi feshedilmiştir. İlgili personel 2004 yılında yapılan mahalli idareler seçimlerinde meclis üyesi olarak seçilmiş olup, belediye başkan yardımcılığı görevine getirilmiştir. 2009 yılında yapılan mahalli idareler seçimlerinde belediye başkan olarak seçilmiş olup 29.03.2009-30.03.2019 tarihleri arasında 2 dönem 5510 sonrası memur olarak belediye başkanlığı yapmıştır. İlgili 01.06.2021 tarihinde emekli sandığından emekli olmuştur, işçilik kıdem tazminatını tarafımızdan dilekçe ile talep etmektedir. Soru1: ilgiliye kıdem tazminatı ödenir mi? Soru2: Kıdem tazminatı ödenecek ise hangi evraklar istenecektir? Soru3: Kıdem tazminatı ödenecek ise kıdem tazminatı hesabında 2004 yılındaki tavan mı, 2021 yılındaki tavan ücret mi dikkate alınacaktır? İyi çalışmalar.

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

[email protected]

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

İlgili Kanun

İş Kanunu (1475)


Yorumlar