Kapanan İl Özel İdaresinin Devir İşlemleri

  • 27.03.2014 Y*** K***
  • ********* ****** Altınordu Belediyesi

Soru

Sayın Hocam; 6360 sayılı kanundan dolayı kapanmaktayız. Devir tasfiye ve paylaştırma komisyonu nakit teminatları, teminat mektuplarını ve bankada bulunan paraları merkez ilçeye devretme kararı almış olup bu kararı bize tebliğ etmişlerdir. Yalnız merkez ilçe, seçimlerden sonra kurulacağından belediyenin hesap numarası olmadığından biz bu nakit teminatları, teminat mektuplarını ve bankada bulunan paraları bir yazı ile liste ekinde merkez ilçeye bildirmeyi düşünüyoruz. Teminat mektuplarının muhasebe programından çıkışını vereceğiz. Ancak muhasebe tekniği açısından nakit teminatların çıkışını ve bankadaki nakit işleminin devrini nasıl yapmalıyız? Hangi hesaplar nasıl çalışmalı? Acil bilgi verirseniz seviniriz. Teşekkür ederiz.

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

[email protected]

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

İlgili Kanun

Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu


Yorumlar