İhale Dosyası Arşivleme Birimi

  • 09.06.2015 H*** C***
  • ********* ****** Seydişehir Belediyesi

Soru

İyi Çalışmalar. Sayın hocam; 6360 sayılı yasa ile belediyemizce 05/08/2014 tarihinde Destek Hizmetleri Müdürlüğü kurulmuştur. Belediyemiz Fen İşleri Birimince 2000-2014 yılları arasında yapılmış olan tüm ihale dosyalarını artık bu işin destek hizmetleri birimince yürütüldüğü gerekçesi ile arşivlenmesinin destek hizmetleri müdürlüğüne zimmetle teslim edilmek istenmektedir. Destek Hizmetleri Birimi ihale talebinde bulunan birimden gelen teknik şartname doğrultusunda 4734 sayılı kanuna göre ihale yapar, ihale süreci sözleşmenin imzalanması ile tamamlandığı için ihale dosyasının ilgili birime sözleşme doğrultusunda satın alma, teslim tesellüm vb işlerin takibi için teslim eder. Bu durumda yukarıda belirtilen yıllara ait ihale dosyalarının birimimize tesliminden ziyade ihale talebinde bulunan birimlerce arşivlenmesi gerekmez mi? konu ile ilgili aydınlatırsanız sevinirim Saygılarımla.

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

[email protected]

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

Yorumlar