Hizmet Alımı Hakediş Ödemesi

  • 20.07.2017 G*** M***
  • ********* ****** Büyükmandıra Belediyesi

Soru

Hizmet Alımı ihalesi ile belediyemizde 11 ay süreli çalışmakta olan büro personelinin yüklenicisi hakediş ödemelerine ait evrakları her ayın sonunda belediyemize vermesi gerekirken bir hafta, on gün gibi gecikmelerle teslim etmektedir. Bu nedenle hakediş ödemesi zamanında yapılamadığından, personelin ücreti geç ödenmektedir. Hakediş evraklarının belediyemize teslim edileceği tarih sözleşmede bulunmamaktadır. Bu konuda yüklenici firmaya herhangi bir yaptırım uygulanabilir mi? Çalışanın mağduriyeti nasıl giderilebilir?

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

[email protected]

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

Yorumlar