Hizmet Alımı Bütçe Tertibi

  • 17.04.2018 H*** C***
  • ********* ****** Seydişehir Belediyesi

Soru

İyi Çalışmalar. Belediyemizde personele dayalı hizmet alımı ödemelerini karşılamak üzere yeni kurduğumuz şirketin belediyemize düzenleyeceği faturaların ödenmesi ile ilgili birkaç sorum olacak. Not 03.5.1.08 Temizlik Hizmeti Alımı, 03.5.1.09 Özel Güvenlik Hizmeti Alımı ve 03.5.1.04 Müteahhitlik hizmet alımlarında 2018 yılı için ödenek mevcuttur. 1- Yeni şirkete yapacağımız ödemelerde bütçe tertibi ekonomik kodu nasıl olmalıdır? 2- Ödemeleri Yapacak birim olarak İnsan kaynakları ve eğitim müdürlüğü bütçesi uygun olur mu yoksa farklı bir birim tercih edilebilir mi? 3- Farklı fonksiyonda ve farklı Hizmet alımları ekonomik kodlarda bulunan ödeneklerin meclis kararı ile 1. soruya vereceğiniz cevaptaki ekonomik sınıflandırmaya aktarılması gerekiyor mu ? Teşekkür ederim.

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

[email protected]

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

Yorumlar