Belediye Şirketi ile Müdürlükler İtibariyle Sözleşme İmzalanması

  • 13.06.2018 G*** B***
  • ********* ****** Çatalağzı Belediyesi

Soru

Belediyemizde taşeron olarak çalışmakta olan işçilerin tamamı Fen İşleri Müdürlüğü tarafından yapılan 9 aylık sözleşme kapsamında çalışmakta olup sözleşme süresi 31.12.2018 tarihinde sona erecektir. Bu işe ait hizmet alımı Fen İşleri Müdürlüğü tarafında yapılmakta hakediş bütçesindeki ödenekten karşılanmaktadır. Bu işçilerin tamamı fen işleri müdürlüğü bünyesinde çalışmamakta diğer birimlere de dağıtılmaktadır. Örneğin 6 işçi Muhasebede, 7 işçi Destek hizmetlerinde kalanı da fen işlerinde gibi. Ancak bu tür uygulamada işçinin ait olduğu birim ve amirinin kim olduğu konusunda sık sık olumsuzluklar yaşanmaktadır. Bu nedenle yeni sözleşme döneminde birimlerin ihtiyacı olan işçileri ayrı sözleşmeler ile temin etmesi ve hizmet alım bedellerinin kendi bütçelerinden ödenmesi düşünülmektedir. Bu şekilde hizmet alımı yapılmasında herhangi bir sakınca olur mu?

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

[email protected]

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

Yorumlar