Belediye Personeli Şirketinden Hizmet Alımının Ödenek Tertibi

  • 23.03.2023 M*** D***
  • ********* ****** Germencik Belediyesi

Soru

İyi çalışmalar. Belediyemizde personele dayalı hizmet alımı ödemelerini karşılamak üzere sermayesinin tamamı belediyemize ait şirketin düzenleyeceği faturaların ödenmesi ile ilgili birkaç sorum olacak. Not : tek fatura üzerinden ana müdürlük insan kaynakları olarak tek tek her personeli ilgili müdürlüklerin 03.5.1.04 Müteahhitlik hizmet alımları bütçe tertibinden çıkışını yapıyoruz. 1.Şirkete yapacağımız ödemelerde bütçe tertibi ekonomik kodu nasıl olmalıdır? 2- Ödemeleri Yapacak birim olarak İnsan kaynakları ve eğitim müdürlüğü bütçesi uygun olur mu yoksa farklı bir birim tercih edilebilir mi? 3- Bu ödemeleri 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları bütçe tertibinden çıkmamız daha mı doğru olur. Eğer 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları bütçe tertibi kodundan çıkmamız durumunda mevcut olan 03.5.1.04 Müteahhitlik hizmet alımları bütçe ödeneklerini 03.5.9.90 Diğer Hizmet Alımları bütçe tertibi koduna aktarmamız gerekiyor mu? Teşekkür ederim.

Cevap

Yetkisiz Erişim!


Bu içeriği görüntüleme yetkiniz bulunmamaktadır. Sitemizde yer alan içeriklerin tamamına sınırsız erişim ile ilgili bilgi almak ve sınırsız erişim hakkına sahip bir üyelik paketine geçiş yapmak için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Ara: +90 (312) 473 84 23

[email protected]

Cevaplayan: MTS Yayın Kurulu

İlgili Kanun

Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu


Yorumlar