Sabit Telefon Hizmetine İlişkin Hizmet Kalitesi Tebliği

  • Mevzuat Tarihi27.08.2011
  • KurumBilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu

Bu Tebliğ; sabit telefon hizmeti sunan işletmecilerin hizmet kalitesi ölçüt ve hedef değerlerinin tespiti ile ölçümlerinin yapılmasına ilişkin usul ve esasları belirlemek amacıyla yürürlüğe konmuş olup; sabit telefon hizmeti sunan işletmecilerin ulusal ve uluslararası hizmet kalitesi standartlarına uygun olarak hizmet sunmaları amacıyla hizmet kalitesi; ölçüt ve hedef değerlerinin belirlenmesi, ölçümlerinin yapılması ile denetimine ilişkin usul ve esasları kapsar.

Mevzuata Erişmek İçin Tıklayınız


İlgili Kanun:

Elektronik Haberleşme Kanunu


Yorumlar